tisdag 22 december 2009

22 december!

hellou allihopa!

Tessan, jag måste erkänna en sak, jag har klippt mig som du! hehe (A) nu är vi lika igen.. men inte länge till dock.. Sry gumman.

Jag och mamma satt hemma förut och så gick jag och badade och ytterligare hår ramlade av..
Jag var på min tredje behandling idag. Så iallafall så bestämde vi att vi skulle exprimentera lite och se hur jag passar i kort hår osv, eftersom det kommer ju ta ett tag innan det växer ut sedan. Så vi testade page idag, och jag trodde inte att det skulle bli så bra som det blev.. Jag blev faktiskt ganksa nöjd! Mamma blev galen, haha! Hon slutade inte ta kort på mig. Eldin tyckte också att det blev jätte fint, trots att han inte tycker om kort hår egentligen. Så nu känns det mycket bättre inför framtiden med håret.

Min behanlding idag gick jätte bra.. Inga problem, vi åt thaimat så jag hoppas inte jag börjar må illa av det bara nu.. Det har ju blivit så de andra gångerna med de maträtterna jag äter under behandlingen.. Jag vet inte varför, det är konstigt.

Mamma, Pappa, Eldin såklart, Felicia i klassen var där och även Kimi, TACK! Sedan från ingenstans kom Roodla också dit och hon hade med sig två stora julklappar från klassen..
Jag kan bara säga att jag har världens mest stöttande och underbara klass. I paketet var det: Pippi långstrump, hennes apa och hennes häst! Hehe, det kanske låter lite konstigt. Men det var en text till, Pippi är starkaste flickan i världen ;)
TACK SMOP2, för allting! Det ni skrev var jätte fint. Jag blev rörd och otroligt glad. Det kändes som en uppiggning. <3>

Just nu sitter jag hemma hos Eldin, jag ska väl lägga mig snart för jag är skit trött idag efter behandlingen. Det blir man, för det är ju en process som sätts igång i kroppen när gifterna droppas in. Det tar på krafterna! Idag har varit en bra dag, jag har bara tänkt positiva tankar. Det beror på min mamma, min underbara pojkvän och min klass :) tack guys, i love u.

Ha det bra, skriver mer snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar