onsdag 6 januari 2010

6 januari

Hejsan allihopa!

Igår blev min fjärde behandling avklarad! Så nu är jag halvvägs igenom cellgiftsbehandlingarna. Det är ju ganska skönt. Men sedan är det de värsta kvar tyvärr. Igår mådde jag ganska dåligt efter behandlingen. Eller riktigt dåligt.. Jag hr inte mått så dåligt efter de andra behandlingarna, om man räknar bort den första förrän nu. Igår var jag skit trött, jag mådde illa, jag hade ont i huvudet och ont i magen. Det värsta var att ingen av tabletterna hjälpte heller. Som tur var va Eldin hos mig och hjälte mig med allt!!

Idag mår jag iallafall bättre än igår, mådde lite illa på morgonen. Men jag to en tablett för det och så åt jag en macka, och nu är det ganska okej!! Snart ska jag nog till Eldin ett tag tror jag. Mamma och Mattias ska på hockey ikväll/eftermiddag men det är för mycket folk för mig! Så jag får stanna hemma, hos älskling! :)

Igår fyllde Persson 18 år, GRATTIS GUMMAN! Och förlåt för att jag inte kunde komma.. Men jag mådde skit! Jag hoppas du hade en underbar födelsedag, och att ni andra också hade roligt!
Det känns så tråkigt, att jag hela tiden måste tacka nej till saker som jag egentligen vill göra. Som tex det här. Jag klarade verkligen inte att gå någonstans igår. Jag hatar att jag måste missa roliga och speciella tillfällen hela tiden. Det känns som att jag sviker mina vänner. Och även de dagar då jag inte har gjort någon behandling, men kanske är trött, mår lite dåligt eller inte känner för att göra någonting Det känns som jag hela tiden sviker mina vänner. Men ni ska veta att det gör jag inte, jag skulle ju vara med er hela tiden om jag var frisk, och hitta på saker, komma dit jag är bjuden och så vidare, men det går inte nu!

De flesta av mina vänner förstår det här, men sedan finns det andra som jag absolut också trodde skulle förstå, mer än någon annan som absolut inte har gjort det och istället gjort sig osams med mig Vill du/ni byta eller? Ska vi byta livssituation, så får ni se att det är inte så jävla lätt? Tror ni inte att jag hade gjort allt för att få bort den här skiten? Jag förstår mig inte på folk ibland.

Men men, nu måste jag sluta! Just nu mår jag ganska bra. Snart blir det nog att raka bort allt hår förresten, jag orkar inte mera! Ni ska se hårbollarna som kommer av nära jag duschar, när jag kammar håret, när jag bara drar igenom med håret.. Plus att jag ar hämtat båda mina peruker nu och jag är jätte nöjd! Båda är åt det blonda hållet :) En är något mörkare. Så snart blir jag blondie på heltid ^^ Iochförsig är ja nästan redan det, men snart ännu mera!

Ha de bra, Pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar