söndag 20 december 2009

20 december!

Hej på er!

Jag har sovit hos Eldin hela helgen, vi har bara myst. I fredags var Johanna där, och vi hade myspys. Sedan igår var det bara jag Eldin och Elmir (hans lillebror hemma). Så vi gick till Willys och handlade massa gott och såg på film.

Det behövde jag, GODIS! För igår var en jobbig dag, den började jätte bra med mycket "sång" och säckande i lägenheten.. Hehe! Men sedan när jag skulle duscha så började håret ramla, det ramlade masssoor! Det brukar ramla av en del när jag borstar, så jag tänkte att det är ingen fara. Men den här gången var det mycket mer än så.. Så nu börjar det påriktig, håravfallet.. Jag satt i badkaret och borstade håret samtidigt som jag grät.. Det var skitjobbigt.. Eldin låste upp toaletten med en kniv och kom in till mig.. Han stöttar mig så bra! Det är tur det..

Så igår var en jobbig dag som slutade helt okej iallafall. Fler jobbiga dagar kommer..
Imorgon är det helvetes blodprov igen.. Och på tisdag är det dags för min tredje behandling. Det är synd att det är precis innan jul, fast å andra sidan kanske jag mår bättre till nyår då! Vad jag nu ska göra då.. Jag har inga planer alls i år. Jag får helt enkelt se vad som händer.

Jag måste bara skriva några rader om hur underbar pojkvän jag har. Jag vet ingen som skulle stötta mig så mycket som han gör. Han är helt underbar och jag älskar honom verkligen. Han är den rätte! Vi har så mycket planer tillsammans och jag är så exthalterad. Han får mig att tänka framåt och positivt! Jag är lycklig med honom!

Sedan har jag mim underbara familj som stöttar mig så mycket det bara går, och mina underbara klasskamrater, jag älskar er. Så har vi ju såklart Johanna, världens bästa tjej! Jag älskar henne grovt, hon får mig alltid, alltid på bra humör! Tack, hjärtat.

Men hörreni, nu ska jag och mamma se på "Flickan som lekte med elden", så nu måste jag sluta. Ha det bra. Jag skriver mera någon annan dag snart. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar