söndag 24 januari 2010

Nya bilder och nya resultat!

Hej allihopa, nu var det ett tag sedan jag skrev..
Jag har helt enkelt inte haft tid. Men nu sitter jag hemma hos min syster och vi har precis fotat mig både med och utan peruk, för nu är allt hår borta! Meningen var att vi skulle lägga ut dem på den hemsidan som jag har fått peruken av. (konstig formulering) Men i alla fall så har vi fotat nu och lagt ut på www.Peggis.com. Jag lägger upp länken här nedanför.

http://w1.111.telia.com/~u11122351/cecilia.htm

Jag har även varit på en ny skiktröntgen, som visade positivt, positivt, positivt! All aktivitet på alla tre ställena är borta! Så jag har svarat på medicinerna precis som dom ville att jag skulle. Trots det så måste jag ändå genomgå de 3 cellgiftsbehandlingarna som återstår och strålbehandlingen på ca 1 månad. Det beror ju på att det ska vara helt säkert att allt är borta och att det ska förbli så också.

Så det var ju glada besked, men jag försöker att tänka som vanligt för man vet aldrig vad som kan hända på vägen.

KRAM på er, nu måste jag logga ut. Jag skriver mera så fort jag hinner.
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar